مدیر نشریه جام کوردی گفت: جام‌ کوردی به عنوان رسانه چاپی مشترک فی ما بین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق سه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا رحمتیان با اشاره به اینکه دفتر مرکزی این نشریه در شهر کرمانشاه واقع شده است، افزود: ساکنین ایران بخصوص مناطق کردنشین با مردمان اقلیم کردستان نقاط مشترک زیادی داشته و از نظر زبان و فرهنگ خیلی به هم نزدیک هستند.
 
وی درباره راهبرد و شیوه کاری جام کوردی افزود: جام کوردی آمده است تا پل ارتباطی ایران و اقلیم کردستان باشد و تلاش خواهد کرد تا صلح و دوستی میان دو طرف را توسعه و تحکیم بخشد؛ ضمن اینکه توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز در اولویت کار این نشریه خواهد بود.

رحمتیان افزود: این نشریه تلاش خواهد کرد تا از راه نزدیکی بیشتر تجار و فعالین اقتصادی، محرک خوبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی هم باشد.

مدیر جام کوردی افزود: جام کوردی در برنامه دارد تا با دیدی یکسان به اقلیم کردستان نگریسته و هیچ تفاوتی را در میان جریان های سیاسی قائل نخواهد بود و مبنای فعالیت های خود را خارج از محدوده فعالیت‌های سیاسی و در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.