طرح ويژه نظارت بر اصناف در ايام ماه مبارک رمضان در سراسر استان خوزستان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون بازرگاني سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت:اين طرح ويژه نظارتي تا فرا رسيدن عيد سعيد فطر ادامه خواهد داشت.

 ابوالقاسم کوره چيني با بيان اين‌که طرح نظارتي با مشارکت اکيپ‌هاي بازرسي استان در دو شيفت صبح و بعدازظهر انجام مي‌شود، افزود: با توجه به اين‌ که   مواد پروتئيني، لبنيات، باميه و زولبيا و خرما از اقلام پر مصرف در اين ماه هستند  افزود بيشترين تمرکز در بازرسي‌ها بر روي همين اقلام است.

 وي تصريح کرد: تعدادي گشت مشترک نيز با حضور نمايندگان اداره تعزيرات حکومتي برگزار مي‌شود که در صورت مشاهده تخلف، با متخلفين در محل صنفي برخورد شده و حکم متخلف نيز در همان محل صادر مي‌شود.

 معاون بازرگاني سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: هرگونه تخلف در بازار از سوي بازرسين اين اداره رصد و رسيدگي مي‌شود که پس از تشکيل پرونده، ميزان جريمه مشخص و با متخلف برخورد قانوني خواهد شد.

وي گفت: مردم مي‌توانند در صورت مشاهده و بروز هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، با سامانه رسيدگي به شکايات مردمي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ( ۱۲۴) تماس بگيرند و تخلف موردنظر را گزارش دهند.


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.