بازارچه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از امروز در پارک شهربازی بجنورد راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در نشستی خبری با اشاره به اجرای هرساله جشن رمضان برای مددجویان، گفت: امسال نیز از اول ماه مبارک رمضان بازارچه دستاوردها ، خود کفایی و توانمندی مددجویان شامل رودوزی های سنتی ، پوشاک، مواد پروتئینی و لبنیاتی،مبلمان از امروز اول ماه مبارک رمضان به مدت 25 روز در 40 غرفه برای بازدید عموم برپا می شود.

عباس اهرابی افزود: همچنین در 5 غرفه از این نمایشگاه طرح آزادی زندانیان،اکرام ایتام، حامی یابی ،طرح محسنین و عملکرد این نهاد در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

وی در ادامه ازتوزیع 150 هزار کیسه همیان مولا خبر داد و گفت: پارسال با توزیع صد هزار کیسه یک میلیارد تومان کمک جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته تمام مدد جویان در قالب سفره اطعام و یا سبد کالا اطعام شدند ، اضافه کرد: امسال نیز برنامه ریزی شده تا همه مددجویان با غذای گرم و یا سبد کالا اطعام شوند.

اهرابی همچنین از استعداد سنجی مددجویان برای اشتغال زایی در استان خبرداد و گفت: این طرح که از اسفند ماه پارسال آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه دارد، 52 هزار نفر در قالب 21 هزار خانواده شناسایی می شوند، که تسهیلات اشتغالزایی در یافت می کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.