مجموع اعتبار ابلاغی اشتغالزایی کمیته امداد استان کرمان پارسال ۹۰۰ میلیارد ریال بود که تاکنون ۶۹۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار تخصیص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا بزمانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه پارسال 5 هزار و ۲۴۰ نفر شغل در استان کرمان ایجاد شده است ؛ افزود: مجریان این طرح ها از ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: این تعداد شغل ایجاد شده در سال 94 نسبت به سال ۹۳ ، ۲۰ درصد رشد داشته است.

بزمانی تصریح کرد: پارسال ۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از سیتم بانکی استان در زمینه اشتغال توسط کمیته امداد استان کرمان آزاد شده است، که در مجموع طی این مدت به منظور ایجاد اشتغال برای افراد متقاضی شغل، ۸۰ میلیارد ریال از بانک های خصوصی جذب منبع داشته ایم.

وی  به راه اندازی دو هزار و ۶۰۴ دار قالی در استان کرمان اشاره کرد و گفت: در مجموع طی سال گذشته یک هزار و ۶۵۳ قطعه فرش به ارزش 5 میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان توسط بافندگان فرش زیر پوشش کمیته امداد استان تولید شده است.

بزمانی افزود: همچنین پارسال ۱۱ هزار و ۲۱۱ مددجوی کمیته امداد استان کرمان به صورت رایگان آموزش های مهارت آموزی را فرا گرفته اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار