شیراز؛

برداشت از حساب بانکی همسایه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز مبلغ یك میلیون و 300 هزار ریال از حساب بانکی یك شهروند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد عبادی نژاد گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت های غیر مجاز از حساب بانکی با استفاده از رمز دوم کارت بانکی به مبلغ یك میلیون و 300 هزار ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمور پلیس فتا شهرستان  ممسنی قرار گرفت.
وی افزود: پس از اخذ اظهارت شاكی و اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، برداشت از حساب شاکی به صورت خرید اینترنتی و خرید شارژ تلفن همراه توسط چندین شماره تلفن صورت پذیرفته است.  
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی تصریح کرد: در این راستا در خصوص شناسایی سیم کارت برداشت کننده از حساب شاکی و دارنده عابر کارت ها، شاکی به پلیس فتا دعوت و اعلام کرد یکی از شماره ها را می شناسم که متعلق به همکلاسی پسرم  است.
سرهنگ محمد عبادی نژاد ادامه داد: فرد کلاهبردار که پسر همسایه شاکی پرونده بود ضمن مواجهه شدن با شاکی و ادله موجود که چاره ای جز تسلیم نداشت، به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد که با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: برداشت ، حساب ، بانکی ، همسایه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار