با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان مشکلات ورزش جوانان و بانوان سیستان وبلوچستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان در این جلسه گفت: اداره ورزش و جوانان سه اولویت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام، توسعه ورزش و حضور ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را پیگیری می‌کند.

امیررضاخادم با اشاره به اینکه جوانان ظرفیتهای خوبی در بخش ورزش هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند، افزود: در بحث اتمام طرح‌های نیمه تمام 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که این رقم در مقایسه با بودجه ورزش رقم بالایی است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان بدنبال توسعه و تعمیم ورزش و هـماهنگ ساختن فعالیتهای تربیت بدنی و تفریحات سالم در کشور است.

مائده موسوی مسئول ورزش بانوان استان نیز در این جلسه با بیان مشکلات ورزش بانوان گفت: ورزش بانوان در استان با مشکلات مختلفی از جمله کمبود فضاهای ورزشی و عدم حمایتهای مالی و نبود اسپانسر مواجه است.

وی با اشاره به برخی کاستی‌ها و مشکلات سالن‌های ورزشی استان عنوان کرد: باید به ورزش بانوان توجه بیشتری شود و یک درصد از اعتبارات دستگاهای اجرایی به این امر اختصاص یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.