رئیس کمیسیون شهرسازی معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون تردید مهم ترین موضوعات شهرداری و شورای اسلامی باید پیگیری مطالبات باشد.

پیگیری مطالبات، مهم ترین موضوع شورا و شهردای/شورا از بحث هایی که خروجی ندارد جلوگیری کندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی معماری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر در پی گزارش علیرضا دبیر مبنی بر میزان مطالبات شهرداری از دولت اظهار ذاشت: مهم ترین موضوع شهرداری و شورا در خصوص میزان بدهی و مطالبات است.

وی با تاکید بر اینکه شورا باید از بحث‌هایی که خروجی اجرایی ندارند جلوگیری کند، افزود: بدون شک در بیشتر کمیسیون‌ها دغدغه‌های خود را مبنی بر بخشی از مباحث مطرح می‌کنند اما زمانی که باید پیگیر َآن باشند موضوع را رها می کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی معماری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی از موضوعات را باید در جلساتی مجزا مطرح کنیم،گفت: ‌می‌توانیم چالش‌هایی را که  در برخی از موضوعات وجود دارند حل کنیم، همانند موضوع طلب شهرداری تهران از دولت که باید به صورت قانونی پیگیر آن باشیم .

سالاری اضافه کرد: بدون تردید گزارش حسابرسی‌ها باید توسط اعضاء شورای شهر پیگیری شود و همچنین نباید در حد یک گزارش باقی بماند. 

وی با بیان اینکه باید حسابرسان قانونی میزان بدهی دولت که در بودجه توسط عضو مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است را مورد محاسبه قرار دهد، افزود: میزان بدهی دولت به شهرداری باید به صورت مجزا بررسی و مشخص شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی معماری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه عده‌ای به دنبال کاهش تعداد اعضای شورای شهر هستند گفت: باید از روزمرگی خارج شویم و موضوعات مهمی که به نفع مردم باشند را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار