شیراز؛

هشدار به روزه خواران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی فارس از جدیت پلیس در پاسداری از حرمت ماه مبارك رمضان در همه شهرستان های استان بویژه كلان شهر شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی ذوالقدری گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و ایجاد امنیت پایدار در ماه مبارك رمضان بخصوص در كلان شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)، طرح مبارزه با روزه خواری اجرا می شود.
وی ادامه داد: با هر گونه حرمت شكنی و دهن كجی به ارزش ها به طور قاطع برخورد قانونی می شود، تا تمام جوانب این ماه مبارك رعایت شود و محیط برای متخلفان كه در ملاء عام اقدام به روزه خواری می كنند، نا امن شود.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار كرد: در این راستا واحدهای گشت انتظامی و امنیت اخلاقی به صورت فعال در همه شهرستان ها بویژه كلان شهر شیراز ماموریت های ذاتی خود را انجام خواهند داد و با هرگونه هنجارشكنی و روزه خواری در ملاءعام برخورد خواهند كرد.
سرهنگ ذوالقدری افزود: از دیگر برنامه های پلیس در این ماه مبارك افزایش و حضور موثر گشت های پیاده، خودرویی و موتوری در شب های پرفیض قدر و نیز برخورد جدی با عرضه محصولات مخرب فرهنگی در این ماه مبارك به عنوان اولویت كاری پلیس در همه شهرستان ها است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار