مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۴ بالغ بر ۳۹۶ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال کمک مردمی در استان کرمانشاه جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خدرویسی با بیان اینکه این کمک های مردمی در سرفصل های متعددی همچون صدقات، زکات، اکرام ایتام، مراکز نیکوکاری و .. جمع آوری شده افزود: در ابتدای سال ۹۴ پیش بینی شده بود که بیش از ۳۴۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال کمک مردمی در استان جمع آوری شود که درآمدهای مردمی در پایان سال گذشته نشان از تحقق ۱۱۵ درصدی تعهدات پیش بینی شده دارد.

خدرویسی با بیان اینکه بیشترین درآمد مردمی جمع آوری شده طی سال گذشته در سرفصل طرح های مشارکتی نیکوکاری و عاطفه ها بوده است ادامه داد: مردم خیر استان در جشن های نیکوکاری و عاطفه های سال ۹۴ بالغ بر ۱۱۶ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته خیرین مراکز نیکوکاری استان نیز بیش از ۴۰ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال به نیازمندان مساعدت کردند گفت:حامیان نیک اندیش در سال گذشته بیش از ۸۱ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت خود در استان کرمانشاه اهدا کردند.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، میلیون ، ریال ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.