رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی قم درآستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، توصیه هایی را به واحدهای صنفی ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سرهنگ جواد قنبری با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی مسافر پذیر براساس طرح زمان بندی فعالیت ابلاغی از سوی اداره نظارت براماکن عمومی ملزم به فعالیت هستند، بر رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه خواری تاکید کرد و گفت: در صورت تخلف واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد.
رئيس پليس امنيت عمومي استان قم افزود:كليه واحدهاي صنفي اعم از جگركي،آبميوه و بستني، ساندويچي و پيتزا و كبابي ملزم به تعطيلي كامل تا نيم ساعت قبل از اذان مغرب بوده و در صورت فعاليت نسبت به پلمپ واحد صنفي اقدام خواهد شد.
وی ادامه داد: کلیه کافی شاپ ها و رستوران های داخل هتل ها و مراکز اقامتی ملزم به رعایت استتار کامل بوده و درضمن حق پذیرش مشتریان خارج از مسافران همان هتل را نخواهند داشت.
به گفته وی براساس مصوبه کمیسیون نظارت شهرستان کلیه اغذیه فروشی ها صرفا در ایام ماه مبارک رمضان مجاز به فعالیت تا یک ساعت قبل از سحر می باشند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم خاطرنشان کرد: دکه ها و مراکز پذیرایی داخل پایانه های مسافربری ملزم به رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه خواری بوده و در صورت تخلف نسبت به پلمپ واحد صنفی اقدام خواهد شد.
قنبری با تاکید بر اینکه هیچ یک از قهوه خانه ها و سفره خانه های سطح شهر حق فعالیت در طول روز را ندارند، تصریح کرد: در صورت مشاهده واحد صنفی متخلف تا پایان ماه مبارک رمضان پلمپ می شود.
وی افزود: تمامی اصناف خدماتی که قصد ارائه خدمات در طول ماه مبارک رمضان دارند صرفا مجاز به فعالیت با مجوز اداره نظارت براماکن عمومی بوده در غیر این صورت از فعالیت آنها ممانعت می شود.
وی اضافه کرد: کلیه خواربار فروشی ها صرفا مجاز به ارائه مواد خوراکی به صورت بیرون بر بوده و حق پذیرش مشتری و سرو مواد خوراکی و یا نوشیدنی تا قبل از اذان مغرب را ندارند.
وی ابرازامیدواری کرد: متصدیان واحدهای صنفی و شهروندان همچون سال های گذشته همکاری لازم را داشته و پلیس را در انجام هرچه بهتر وظایف خود یاری کنند.
در پایان سرهنگ قنبری افزود: دشمن با ایجاد جو روزه خواری در شبکه های اجتماعی سعی در ایجاد اخلال در جامعه را دارد لذا کلیه همشهریان در صورت برخورد با چنین مواردی با پلیس تماس بگیرند.
برچسب ها: قم ، ماه رمضان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
عالی
آخرین اخبار