رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز اعلام کرد: بازرسی‌ها از بازار این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان با اجرای گشت‌های مشترک تشدید می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیامک نوذری اظهار کرد: به منظور نظارت بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان، اجرای طرح پایش بازار با تشدید بازرسی و با اولویت بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام ضروری سبد خانوار به ویژه اقلام پرمصرف در این ماه اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: تشکیل گشت‌های بازرسی با هماهنگی ادارات بهداشتی، تعزیرات، اماکن نیروی انتظامی و نظارت بر واحدهای صنفی را در ایام ماه مبارک رمضان خواهیم داشت.

نوذری تصریح کرد: عمده‌فروشان و خرده‌فروشان ملزم به رعایت حقوق مصرف‌کنندگان هستند و هرگونه تخلف منجر به جریمه نقدی و برخوردهای قانونی خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار با همکاری جهاد کشاورزی اقدام به جذب و توزیع اقلامی ازجمله مرغ و گوشت منجمد و برنج و شکر دولتی خواهیم کرد.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست، هرگونه تخلف از بازار را به ستاد خبری این اداره با شماره تلفن 124 در میان بگذارند، زیرا این ستاد بصورت شبانه‌روزی فعال و گزارش‌ها و شکایات مردمی را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.