دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: همه مسابقاتی که در ژاپن برگزار کردیم سخت بود.

حمزه زرینی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات انتخابی المپیک و کسب سهمیه توسط تیم ملی والیبال ایران گفت: از این که توانستیم با کسب نتیجه عالی در ژاپن پاسخگوی حمایت مسئولان باشیم بسیار خوشحالم.

وی با بیان این مطلب که سومین حضورش در مسابقات انتخابی المپیک را تجربه کرده است، گفت: تیم ایران نسبت به ادوار قبل تیم هماهنگ‌تری شده بود. بازیکنان ایران انگیزه زیادی داشتند و در این بین حضور لوزانو هم توانست به تیم ملی کمک بزرگی کند. آغاز مقتدرانه مسابقات هم توانست در روند خوب ما موثر بود.

ملی‌پوش با تجربه کشورمان درباره دیدارهای ایران در مسابقات انتخابی المپیک گفت: همه مسابقات برای ما سخت بود. ما به دنبال این بودیم که در دیدار با حریفانمان بهترین نمایش ممکن را داشته باشیم. در این بین برخی مسابقات از اهمیت بیشتری برخوردار بود مانند دیدار با چین یا ژاپن که خوشبختانه با پیروزی ما تمام شد.

زرینی در پاسخ به این سوال که تصور می‌کند در بین نفرات اعزامی به ریو باشد یا خیر، گفت: من تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت و تمریناتم را با جدیت پیگیری می‌کنم. اما در نهایت این مربیان هستند که درباره ترکیب تیم و نفرات اعزامی تصمیم خواهند گرفت.

انتهای پیام/
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار