تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود امروز به دیدار تیم ملی قرقیزستان می رود.

کی روش امروز با شبهه روسیه محک می خورد/ ایران - قرقیزستان ورزشگاه آزادیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اینکه در مقدونیه تیم ملی این کشور را با حساب 3 بر 1 شکست داد ، امشب و دردومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی قرقیزستان می رود.

 انتخاب قرقیزستان به عنوان دومین حریف تدارکاتی یوزپلنگ های ایرانی به طور قطع محک جدی برای  شاگردان کی روش محسوب نمی شود ، زیرا قرقیزها حریفی نیستند که بتوانند یقه ایران را بگیرند و تنها برای کسب نتیجه ای آبرومندانه گام به تهران گذاشته اند و از همین رو بیشتر به نظر می رسد ، سرمربی پرتغالی تیم ملی به دنبال آزمون و خطا در ایده های تاکتیکی اش باشد تا برای نخستین دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل قطر ضعف های خود را را برطرف کند.

 قرقیزها که فوتبالی فیزیکی همچون  تیم های آسیای میانه به نمایش می گذارند و فوتبال شان بسیار نزدیک به تزارها است و از قوای جسمانی بالایی برخورد دار هستند و تمام تلاششان را می کنند تا با قدرت بدنی بالای شان مقابل یوزهای ایرانی نتبجه بگیرند.

 تیم ملی قرقیزستان با هدایت الکساندر کرستنین در آخرین رده بندی اعلام شده از سوی فیفا در رنکینگ 100 فدراسیون جهانی فوتبال حضور داشت و امشب نیز با 13بازیکن لژیونر خود تلاش می کند تا مقابل ایران خودی نشان دهد ، لژیونرهای قرقیزستان در لیگ های ترکیه ، روسیه ،اوکراین ، صربستان و آلمان توپ می زنند و به طور قطع کرستنین درصدد است تا با استفاده از بازیکنان لژیونر خود روبرو فوتبال کشورمان خودی نشان دهد.

آن چه  که پیداست ملی پوشان می توانند با یک برد شیرین و پرگل جایگاه خود در رنکینگ فیفا را تثبیت کرده و در آخرین دیدار تدارکاتی شان پیش از رویارویی با قطر روحیه خود را بالاتر ببرند.

دیدار تیم های ایران و قرقیزستان ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.




انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار