لیندسی گراهام، کاندیدای انصرافی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، خواستار لغو حمایت جمهوری خواهان از دونالد ترامپ شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت مدیایت؛ در حالی که "لیندسی گراهام،" سناتور ایالت کارولینای جنوبی و کاندیدای انصرافی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیشتر حمایت خود را از ترامپ اعلام کرده بود، اکنون از اعضای حزب جمهوری خواه خواسته است حمایتشان را از ترامپ باز پس گیرند.

گراهام در ابتدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص حمایت از ترامپ تردید داشت، با گذشت مدتی وی حاضر شد به صورت سطحی از ترامپ حمایت کند؛ اما اکنون به نظر می رسد که گراهام به کلی نظر خود را در خصوص حمایت از ترامپ تغییر داده است.

گراهام در مصاحبه ای با نیویورک تایمز سایر اعضای حزب جمهوری را تشویق کرد تا حمایت خود از ترامپ را باز پس‌گیرند. وی با اشاره به اظهارات ترامپ در این باره که یک قاضی مسلمان به دلیل طرح ترامپ برای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، نمی تواند با بی طرفی به قضاوت بپردازد، گفت: "این گفتار، غیرآمریکایی‌ترین اظهارات ممکن از سوی یک فرد است. اگر فردی به دنبال دلیلی برای لغو حمایت از ترامپ بود، اکنون زمان آن فرا رسیده است."

در همین حال سایر سیاستمداران جمهوری خواه صحبت های اخیر ترامپ را محکوم کرده اند و اظهار کرده اند اظهارات او نژادپرستانه و توهین آمیز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار