چالش "سیب‌زمینی سرخ‌کرده طلایی" شامل یک جعبه کوچک ناگت به همراه سیب‌زمینی سرخ‌کرده با روکش طلای 18 عیار است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مَشابل؛ با آغاز تابستان بخش بازاریابی رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌ دونالد در ژاپن با ارائه چالش "سیب‌زمینی سرخ‌کرده طلایی" سعی در جلب و افزایش تعداد مشتریان خود دارد.

این طرح شامل یک جعبه کوچک ناگت به همراه سیب‌زمینی سرخ‌کرده با روکش طلای 18 عیار است که به دو برنده خوش‌شانس اعطا می‌شود.

به همین منظور، مک‌دونالد یک کاراکتر به نام "کایتو ناگتس" طراحی کرده است که در سراسر ژاپن سفر می‌کند. او ممکن است بازیکن اصلی یک مسابقه بیس‌بال باشد و یا در رستوران‌های مک‌دونالد مشغول کار باشد.

مقامات مک‌دونالد برای راهنمایی مشتریان، سرنخ‌هایی از کایتو ناگتس در حساب توییتری رستوران منتشر می‌کنند تا ره‌گیری آن برای علاقه‌مندان آسان‌تر شود.

وزن این بسته مک‌دونالد حدود 50 گرم است و ارزش طلای آن به 1500 دلار می‌رسد. این چالش روز 28 ژوئن (8 تیر) با معرفی برنده‌ها پایان می‌یابد.

مک‌دونالد مشتریان را به چالش
مک‌دونالد مشتریان را به چالش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار