به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
بندرعباس،استاندار گفت: هرمزگانی ها می توانند با تماس با شماره 111به صورت 24 ساعته در خواست های خود را ثبت کنند .
جاسم جادری افزود: پس از ثبت ، این درخواست ها به دستگاه های مربوطه ارجاع و از طریق پیامک به درخواست کننده اعلام می شود.
وی گفت: درخواست کنندگان می توانند پس از گذشت 48 ساعت از ثبت درخواست ، با تماس مجدد، از روند پیگیری و پاسخگویی مطلع شوند.
وی افزود: این سامانه موجب کاهش 30 درصدی مراجعات حضوری به استانداری هرمزگان شده است.
روزانه بین 100 تا 170 درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت می شود.
انتهای پیام/ز