اصفهان؛

پیروزی باشگاه سپاهان در پرونده برونو سزار

دادگاه داوری ورزشی CAS در پرونده برونو سزار به نفع سپاهان رای داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با پیگیری حقوقی و اعتراض به رای اتاق حل اختلاف فیفا در خصوص پرونده میان برونو سزار، باشگاه النصر و کلرادو برزیل ، دادگاه داوری ورزشی حق را به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان داد.
به موجب حکم دادگاه داوری ورزشی ضمن نقض رای فیفا، برونو سزار و باشگاه کلرادو برزیل را به جهت فسخ بدون دلیل و زود هنگام مسئول شناخت و فیفا را ملزم کرد رای جدیدی صادرکند که در آن علاوه بر مبلغ ١٦٥ هزار دلار می بایست مبلغی نیز به عنوان خسارت یا حتی محرومیت ورزشی برای بازیکن و باشگاه النصر در نظر بگیرد .
تمامی هزینه های دادرسی نیز باید توسط بازیکن و باشگاه کلرادو برزیل پرداخت شود.
در این پرونده آرش نجفی وکیل حقوقی ورزشی و محمد جازان مدیر حقوقی باشگاه تلاشهای لازم را به عمل آوردند و در جلسه رسیدگی نهایی در مقابل وکلای برزیلی و انگلیسی برونو سزار و باشگاه النصر موفقیت لازم را به دست آوردند.
پیش از این در این رابطه باشگاه سپاهان بابت فسخ غیرموجه و مطالبه خسارت به فیفا شکایت کرده بود که همانند اکثر دفعات فیفا بدون توجه کافی به دلایل و مدارک باشگاه نه تنها شکایت را مردود اعلام کرده بود بلکه سپاهان را نیز به پرداخت ٢٥ هزار دلار به نفع بازیکن محکوم کرده بود. اما در نهایت دادگاه ورزشی CAS حق را به سپاهان داد و برونو سزار و باشگاه برزیلی را محکوم کرد.
برونو سزار کوریا بازیکن برزیلی است که در سال 2012 میلادی با قراردادی یک و نیم ساله به سپاهان اصفهان پیوست.
این مهاجم برزیلی در مدت حضور در تیم فوتبال سپاهان اصفهان در 21 دیدار به میدان رفت که از این تعداد، 14 دیدار مربوط به مسابقات لیگ برتر و هفت مسابقه نیز مربوط به لیگ قهرمانان آسیا بود.
سزار در دیدار های لیگ برتر هفت گل و در لیگ قهرمانان آسیا نیز پنج گل برای سپاهان به ثمر رساند.
سزار با وجود اینکه قراردادی یک و نیم ساله داشت و پیش پرداخت قرارداد 165 هزار دلاری خود را نیز دریافت کرده بود، در پایان لیگ، ایران را ترک کرد و در سفر بدون بازگشت خود سر از لیگ امارات و تیم النصر درآورد. این مهاجم با پیشنهاد اغواکننده دو میلیون دلاری النصر روبرو شد و ترجیح داد قید تعهداتش به سپاهان را بزند. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.