رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سارق دوربین های مدار بسته در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دوربین مدار بسته نصب شده در مقابل بانک ها و اماکن خصوصی در سطح شهرستان شیراز، موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی اظهار كرد: با بررسی موضوع مشخص شد سارق یا سارقان با بالا رفتن از جعبه و تیرهای برق کنار بانک ها و اماکن خصوصی اقدام به سرقت دوربین های مدار بسته می کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان كرد: پس از بازدید از صحنه های سرقت توسط کارآگاهان و بررسی فیلم های ضبط شده چهره سارق استخراج که پس از اطلاع رسانی به واحدهای گشت و عملیات، سارق به نام "ف – ف" و محل های سکونت و اختفاء وی شناسائی شد.
سرهنگ حیدری افزود: در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بررسی سوابق وی مشخص شد،‌ متهم دارای سه فقره سابقه به اتهام سرقت و اعتیاد به موادمخدر است.
وی اظهار كرد: در تحقیقات انجام شده از متهم دستگیر شده، وی به ۱۶ فقره سرقت شبانه دوربین مدار بسته از جلو بانک ها و اماکن تجاری به تنهائی در سطح شهرستان شیراز اقرار كرد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: صحنه های سرقت بازسازی، ۱۳ نفر از شکات که شامل ۵ فقره سرقت دوربین مدار بسته بانک و ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی است، شناسائی شده اند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار