داعش در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از تسلیحات شیمیایی ممنوعه در حملات انتحاری است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، تروریست‌های داعش قصد دارند در حملات انتحاری آینده خود از تسلیحات شیمیایی استفاده کنند.

«اکرم محمد عبدالرحمن» - یکی از فرماندهان گروه‌های پیشمرگه کُرد – با بیان این مطلب گفت: داعش پیش از این به طور جداگانه از تسلیحات شیمیایی و بمب‌گذاری‌های انتحاری برای پیشبرد اهداف نظامی خود استفاده می‌کرد؛ اما اکنون این گروه تروریستی به دنبال ترکیب این دو تاکتیک و استفاده از تسلیحات شیمیایی در حملات انتحاری است. 

وی اضافه کرد داعش برای پیاده‌سازی این تاکتیک در حال آموزش کودکان و نوجوانانی است که از سوی عناصر این گروه تروریستی مورد شستشوی مغزی قرار گرفته‌اند تا از این پس، آنها در حملات انتحاری خود از مواد شیمیایی خطرناک استفاده کنند.

پیشتر مواردی از استفاده داعش از گاز خردل در حملات آن به غیرنظامیان عراقی گزارش شده است و اکنون این فرمانده نظامی مدعی است گروه‌های پیشمرگه در تلاشهای اطلاعاتی خود به شواهدی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد این گروه تروریستی در تلاش است تا با سوءاستفاده از کودکان و نوجوانانی که هنوز به بلوغ فکری لازم نرسیده‌اند، بجای مواد منفجره، از تسلیحات شیمیایی ممنوعه در حملات انتحاری خود استفاده کند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار