برخی کارشناسان معتقدند که هر ساعت حدود 150 نفر به جمعیت بیکاران افزوده می‌شود و این آمار ،نگرانی بابت بحران بیکاری را دو چندان می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساعت چند نفر بیکار می شوند تا تهدید بقای تولید کنندگان داخلی با واردات بی رویه از مهم ترین رویدادهای اقتصاد و انرژی در هفته ای که گذشت:


یک نماینده مجلس معتقد است: تمرکز و حمایت از تولید داخل و پیشروی به سمت اقتصاد درونگرا موجب تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.


یک تولیدکننده صنایع پتروشیمی گفت: گشودن دروازه‌های کشور به روی تولیدات نامرغوب بعد از پسابرجام، حیات سازندگان داخلی را به خطر می‌اندازد.


نفت برنت دریای شمال به ارزش 50.82 دلار در هر بشکه مورد معامله قرار گرفت.


مرکز آمار ایران اعلام کرد: شاخص قیمت تولیدکننده برق در سال 1394 نسبت به سال قبل از آن 8.15 درصد کاهش داشت.


سازمان بهره‌وری انرژی ایران با نزدیک شدن به فصل تابستان از مردم خواست با صرفه‌جویی در مصرف برق برای تامین پایدار برق برای تمامی مشترکین همکاری کنند.


مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت:جریان خصوصی‌سازی در دستور کار این شرکت است .



کارشناسان اقتصادی معتقدند برای رهایی از اقتصاد بیمار باید موانع را در بخش های مختلف شناسایی کرده و زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل هموار ساخت.


کارشناس معتقدند برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی دولت و مجلس باید ماهانه عملکرد دقیقی را ارئه دهند تا زمینه برای پویایی اقتصاد فراهم شود.


برخی کارشناسان معتقدند که هر ساعت حدود 150 نفر به جمعیت بیکاران افزوده می‌شود و این آمار ،نگرانی بابت بحران بیکاری را دو چندان می کند.


مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیدگی به لوایح بودجه سنواتی است که درحقیقت مهمترین سند مالی اقتصاد کشور محسوب می شود.


رییس جایگاه داران سی ان جی گفت: در حال حاضر ابلاغیه ایی به صورت رسمی در خصوص تست و معاینه فنی مخازن گاز CNG خودروها اعلام نشده است.


امام خمینی (ره ) فرمودند: باید مجریان امور در هر جا که هستند، در دادگستری، در وزارت مالیه، در بانکها، اینها اشخاصی باشند که اسلامی ‏باشند و متعهد به اسلام باشند.


وزیر اقتصاد با اعلام اینکه نرخ تورم به زودی تک رقمی می‌شود، گفت:امسال قطعا به رشد اقتصادی 5 درصد می رسیم.


انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار