جشنواره فصلی داستا‌ن‌نویسی کوتاه کوتاه به همت مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در چهار فصل برگزار می شود، که فصل نخست به داستان کوتاه کوتاه اختصاص دارد و در بقیه فصل ها به نگارش رمان و دیگر سبک های داستان نویسی پرداخته می شود.

الهه رضایی ادامه داد: داستان کوتاه کوتاه، به داستان 55 کلمه‌ای گفته می شود که کوتاه‌ترین شیوه داستان‌ سرایی است وکلمات آن با دقت و حساسیت بالایی انتخاب می شوند، نگارش این داستان ها نسبتا دشوار است وموضوعات خیالی، جنایی، پوچ، هراس‌انگیز و جذاب دارند .

وی هدف برگزاری این جشنواره را ارتقای جایگاه داستان‌نویسی نصف‌جهان و تهیه بانک اطلاعاتی داستان نویسان دانست و افزود: تلاش اصلی مرکزآفرینش‌های ادبی قلمستان تخصصی کردن ادبیات و زبان و در نهایت شناسایی و شبکه‌سازی فعالان ادبی است و با برگزاری این جشنواره ها می توان بسیاری از داستان‌نویسان مبتدی و پیشرفته اصفهان را شناسایی و از آنان بانک اطلاعاتی تهیه کرد.

رئیس مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان در پایان بیان داشت: علاقه مندان بالای 18 سال می توانند با مراجعه تارنمای www.LCCI.IR و یا ارسال آثار به آدرس رایانامه ghalamestannews@gmail.coM در این جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است به علت تقارن این برنامه با ماه مبارک رمضان مهلت ارسال آثار 6 تیر و برگزاری جشن اختتامیه به 24 تیر موکول شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار