ساری،

دستگيری سارقان صد تایی

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان مغازه ها با 105 فقره سرقت در شهرستان بابلسر خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مسعود جعفري نسب گفت: در پی کسب خبری مبن بر فعاليت باند سرقت از مغازه ها در شهرستان بابلسر و برخی شهرهای استان و استان های همجوار، موضوع به طور ويژه در دستور کار فرماندهی انتظامی اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: فرماندهی انتظامي شهرستان بابلسر با تشکيل تيم ويژه عملياتی متشکل از ماموران پليس آگاهی، اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی را برای شناسايی و دستگيری اعضای باند آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق شدند پنج متهم به سرقت شامل يک زن و چهار مرد را که با تشکيل باند در شهرهای مختلف از مغازه ها سرقت می کردند شناسايی و دستگير کنند.

سردار جعفری نسب گفت: متهمان در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس به 105 فقره سرقت در شهرستان های بابلسر، رامسر، رشت، قزوين و کرج اعتراف کردند.

وی ارزش ريالی اموال مسروقه را بیش از 120 ميليون تومان اعلام کرد و از شهروندان خواست: هشدار های پليس را جدي بگيرند و مغازه های خود را به دوربين های مداربسته تجهيز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک که در اطراف مغازه پرسه می زنند ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوريت های پلسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار