دشمن در اجرای برجام مسؤولان را فریب داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه مینوشهر گفت: مردم از دولت صداقت را طلب می‌کنند، بدین منظور دولتمردان باید در سخنان خود صداقت به خرج دهند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود: موضع ما در رابطه با دشمن به ویژه آمریکا همان موضع مقام معظم رهبری است.

وی گفت: البته با وجود اینکه مقام معظم رهبری بی‌اعتمادی خود را به استکبار بیان کرده بودند، اما مجال مذاکرات در بحث هسته‌ای را دادند و البته فرمودند که باید خطوط قرمز نظام اسلامی رعایت شود.

امام جمعه مینوشهر افزود: دشمنان ما در برجام و نحوه اجرای آن مکر و فریب به کار بردند، البته ما به تیم مذاکره‌کننده خودمان اعتقاد کامل داریم ولی این بدبینی به آن معنا نیست که دشمن فریبکاری انجام نداده باشد.

عادل‌پور گفت: ما به تمام تعهدات خود عمل کردیم ولی سئوال ملت از مسؤولان این بوده که کدام یک از تعهدات طرف مقابل به صورت کامل و صددرصدی انجام شده است؟!

وی افزود: دشمن با ایجاد یک سری بهانه، بر استمرار تحریم‌های خود تلاش می‌کند و بعضاً هم تحریم‌های جدیدی را ایجاد کرده و به دنبال ایجاد هراس در دل بانک‌های جهان است.

امام جمعه مینوشهر گفت: مسؤولان ما باید خود را از جانب کشوری قهرمان، اسلامی و به پاخواسته انقلابی بدانند و بر اساس عزت، مصلحت و حکمت عمل کنند و اگر به این موارد توجه نشود برای ملت ما قابل قبول نیست.

عادل‌پور افزود: مردم ما اکنون اخبار را از زبان طرف مقابل دریافت می‌کنند و بر اساس آن تحلیل می‌کنند که در اینجا این سوال مطرح است، چرا باید مسؤولان ما به گونه‌ای صحبت کنند که مردم کلام درست را در سخنان دشمن جست‌وجو و دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.