فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ازاتخاذ تدابیر پلیس راهورخراسان رضوی در سه حوزه امنیتی، انتظامی و راهور ویژه ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: زائران و کسانی که امکان روزه‌گرفتن ندارند، درمعابرعمومی ومقابل دید روزه‌داران ازخوردن و آشامیدن خودداری کنند.
وی به نقش مردم در رابطه با روزه‌خواری و امر به معروف و نهی از منکراشاره کرد و اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگوه تخلفی از سوی رانندگان در ماه مبارک رمضان مانند خوردن و آشامیدن، کشیدن سیگار و غیره، شماره پلاک خودروی متخلف را به سامانه‌های تلفنی 110 و
197 گزارش دهند.
سردارامیری مقدم با بیان اینکه عابران پیاده توسط پلیس تحت نظر هستند، افزود: پلیس درصورت مشاهده هر گونه تخلف طبق قانون برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین به هتل‌ها، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و اغذیه‌ها اعلام کردیم که محل صرف غذا را بپوشانند تا مقابل دید روزه‌داران نباشد .

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های پلیس در ایام ماه مبارک رمضان، گفت
: دراین ایام وبه ویژه در لیالی قدر تدابیر پلیسی در سطح استان و مشهد به ‌ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در سه حوزه انتظامی، امنیتی و راهور اندیشیده شده و از مردم درخواست داریم تا به اطلاعیه‌هایی که از سوی پلیس در رسانه‌ها اعلام می‌شود توجه کنند، تا ضمن برقراری امنیت و آسایش برای خود و همنوعانشان، با خادمان نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
امیری‌مقدم خطاب به رانندگان، تصریح کرد: از رانندگان درخواست داریم تا در زمان‌های سحر و افطار از توقف‌های نابه‌جا در سطح شهر که منجر به ایجاد ترافیک در مسیرها می‌شود خودداری کنند، تا روزه‌داران به‌موقع به مقصد خود برسند
.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: موضوع قلیان در قهوه‌خانه‌ها بحث سلامت و بهداشت جامعه بوده که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرده سرطان‌زا است و در این رابطه پلیس هم براساس تعامل همکاری و دستور قضائی و در جهت برقراری سلامت جامعه با متخلفان برخورد می‌کند
.
انتهای پیام
//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.