نماینده مردم شاهین شهر گفت: اگر فرهنگ به درستی اصلاح شود خود می‌تواند به نوعی بستری برای شکل‌گیری اقتصاد سالم باشد.

فرهنگ صحیح بستری برای شکل‌گیری اقتصاد سالم استحسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص اولویت‌های کشور با توجه به سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس دهم، اظهار داشت: در حال حاضر معیشت مردم حرف اول را می‌زند اما در عین حال این امر منافاتی ندارد که ما فرهنگ را نیز امری مهم و ضروری بدانیم.

وی افزود: اگر فرهنگ به درستی اصلاح شود خود می‌تواند به نوعی بستری را برای شکل‌گیری اقتصادی سالم فراهم کند.

نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی امروز مربوط به فرهنگ نادرست است، تصریح کرد: در شرایط فعلی هر دو موضوع از اولویت‌های مهم کشور است اما پرداختن به  مسئله اقتصاد ضروری‌تر به نظر می‌رسد بطور مثال مشکلات اقتصادی این روزها برای جوانان مشکلات فرهنگی نیز ایجاد کرده است.

حاجی دلیگانی با انتقاد از شرایط بد اقتصادی برای جوانان، گفت: اگر ما بتوانیم مشکلات را از میان برداریم تا یک جوان بتواند به راحتی ازدواج کند طبیعتا آن جوان به سراغ برخی آسیب‌های اجتماعی نخواهد رفت.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی آماده است که هرگونه پیشنهاد را از سمت دولت در راستای رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار بپذیرد در حال حاضر عزم جدی در مجلس شکل گرفته است که مشکلات را حل کنیم.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به سخنان روز گذشته علی لاریجانی گفت: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و همچنین تأکیدات علی لاریجانی نباید وقت مجلس دهم را به حاشیه ببریم تا بتوانیم به مسائل اصلی جامعه که همان فرهنگ و بهبود وضعیت اقتصادی است، رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، فرهنگ ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار