رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: کمبود اعتبار مهمترین مشکل اجرای طرحهای هادی روستایی در این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد محمد خطیبی در جمع مردم بخش کاخک گناباد افزود: نیاز امسال طرح های هادی روستایی این شهرستان حدود ۶۰ میلیارد ریال اعتبار است که تا کنون هیچ اعتباری به این منظور تخصیص نیافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت، گفت: ۴۶ روستای گناباد مشمول اجرای این طرح می شوند که تاکنون در ۲۶ روستا اجرا شده و ۲۰ روستای دیگر نیازمند اجرای این طرح است.

رئیس بنیاد مسکن گناباد افزود: اجرا نشدن و یا تاخیر در اجرای این طرح ها سبب طولانی شدن طرحهای عمرانی و از جمله بازگشایی معابر، جدول بندی و طرح های زیربنایی مانند جابه جایی شبکه های آب، برق و تلفن می شود.

وی گفت: همچنین با طولانی شدن طرحهای عمرانی مشارکت مردم در اجرای طرحهای عمرانی به عنوان یکی از مولفه های اصلی توسعه و آبادانی این مناطق کاهش می یابد.

خطیبی، کمبود زمین هم سطح برای بازگشایی معابر در مناطق کوهستانی را از دیگر تنگناهای اجرای این طرحها در گناباد برشمرد و از دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی خواست از محل مشارکت مردمی زیرسازی طرحهای زیرساختی و بازگشایی معابر را انجام دهند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.