تلخ است اما واقعیت دارد که شهر هندیجان حتی در هیچ رده ای از لیگ فوتبال خوزستان نماینده ندارد و این مسئله به برکت سیاسی کاری های مسئولان شهرستان در سال های اخیر محقق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عضو شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: بضاعت باشگاه های شهرستان در تامین بودجه سبب شده استعدادهای نهفته ورزشکاران مستعد این شهرستان هرگز شکوفا نشود.

مهرداد پیرامون اظهار کرد: سال هاست که ورزش شهرستان هندیجان در حسرت نداشتن اسپانسر زانوی غم بغل گرفته و فقدان بنیه مالی هیئت های ورزشی و تیم داری مانند زخمی لاعلاج بر بدنه ورزش این شهرستان سنگینی می کند.

وی افزود: بضاعت هیئت های ورزشی این شهرستان در تأمین بودجه برای تیم داری سبب شده است که استعدادهای نهفته ورزشکاران مستعد این شهرستان گاهی تا پایان عمر ورزشی شان همچنان نهفته باقی مانده و هرگز شکوفا نشوند.

عضو شورای اسلامی شهر هندیجان اضافه کرد: تلخ است اما واقعیت دارد که شهر هندیجان حتی در هیچ رده ای از لیگ فوتبال خوزستان نماینده ندارد و این مسئله به برکت سیاسی کاری های مسئولان شهرستان در سال های اخیر محقق شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هندیجان عنوان کرد: تیم های پرسپولیس، جنوب، شاهین، کارگر، خیبر، ساحل  و خلیج فارس که روزگاری نام این شهر را در میادین ورزشی استان و دیگر نقاط کشور بلند آوازه کرده بودند، اکنون حتی نامی از آنها در محافل ورزشی شنیده نمی شود.

این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه مصائب ورزش هندیجان تنها به فوتبال ختم نمی شود، گفت: رشته های دیگر ورزشی از جمله کشتی، والیبال، تکواندو، ووشو و دیگر رشته هایی که در سطح استان و حتی کشور فعالیت چشمگیری داشتند بر اثر اهمال کاری برخی مسئولان شهرستان و استان به یکباره از صحنه ورزش کشوری و استانی محو شده اند.

وی همچنین عنوان کرد: مشکلات عدیده ای گریبانگیر مدیران باشگاه های ورزشی را گرفته که می توان از نبود امکانات کافی و فقدان اسپانسر تامین کننده منابع مالی در این شهرستان و استان نام برد که متاسفانه هیچ گونه توجهی از سوی مسئولان در این زمینه صورت نمی گیرد.

پیرامون بیان کرد: بروز همین مشکلات باعث شده تا وضعیت تیمداری و ورزش شهرستان هندیجان در یک کمای عمیق فرو رود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.