یک رسانه آرژانتینی مدعی شده است تیم ملی کشورش در مسابقات المپیک در گروه مرگ قرار گرفته است.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال آرژانتین یکی از 12 تیم حاضر در مسابقات المپیک 2016 ریو است. تیمی که در گروه B  این رقابت‌ها با تیم‌های لهستان، آمریکا، روسیه، ایران و کوبا هم گروه است. 

یک رسانه آرژانتینی با انتشار مطلبی ضمن تحلیل و بررسی حریفان آرژانتین در المپیک مدعی شد که تیمش در گروه مرگ قرار گرفته‌ است: « تیم ملی آرژانتین در گروه مرگ رقابت‌های المپیک ریو قرار گرفته است. لهستان قهرمان جهان است و در رقابت‌های انتخابی تنها برابر ایران شکست خورده است و روسیه نیز برای دفاع از مدال طلای خود به برزیل خواهد آمد.

 پس از آن نوبت به ایران می‌رسد که قهرمان آسیاست و در رقابت‌های انتخابی المپیک در ژاپن نیز دوم شد.  رائول لوزانو و خوان سیچلو مربیان این تیم هستند که باید کادر فنی ایران را حریفان اصلی تیم ملی آرژانتین در المپیک دانست.»

تیم ملی والیبال آرژانتین از حضور خولیو ولاسکو روی نیمکت سرمربیگری خود بهره می‌برد، مربی بزرگ و با تجربه‌ای که پیش از این هدایت ملی‌پوشان والیبال ایران راه بر عهده داشت و تحولی اساسی در والیبال ایران ایجاد کرد.

تقابل دو تیم ایران و آرژانتین از این منظر دیدنی خواهد بود. آن هم در حالی که رائول لوزانو، هموطن ولاسکوی آرژانتینی هم این روزها روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار