70 درصد ترکیب تیم بسکتبال نفت آبادان حفظ می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان گفت: بین 60 تا 70 درصد تیم فصل گذشته را حفظ می‌کنیم و با تقویت مجموعه مهیای یک حضور قدرتمند در سوپر لیگ بسکتبال کشور و مسابقات غرب آسیا می‌شویم.

حسن مختاری  در خصوص وضعیت تیم بسکتبال نفت آبادان برای حضور در سوپر لیگ بسکتبال کشور در فصل آینده، افزود: در حال رایزنی برای حضور قدرتمند تیم بسکتبال این باشگاه در فصل آینده سوپر لیگ هستیم.

وی گفت: با مسؤولان امور ورزش وزارت نفت مشغول بررسی چگونگی حضور در این رقابت‌ها هستیم و امیدوارم در چند روز آینده تکلیف حضور این تیم در لیگ بسکتبال کشور مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان افزود: سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان نیز به‌زودی به پیمانکار واگذار خواهد شد تا تغییرات لازم برای فصل آینده در آن اعمال شود.

مختاری گفت: تعبیه جایگاه ویژه، سمعی بصری و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و رختکن‌ها از جمله تغییراتی است که در این سالن به وجود خواهد آمد.

 وی افزود: مهندسان شرکت پالایش نفت آبادان مشغول بررسی ساخت جایگاه دوم در سالن شماره یک هستند که در صورت تأیید و طراحی، ظرفیت سالن دوبرابر خواهد شد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان موفق شد در دومین حضور خود در سوپر لیگ بسکتبال کشور به مقام نایب‌قهرمانی رسیده و جواز حضور در رقابت‌های غرب آسیا در فصل آینده را کسب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، تیم ، بسکتبال ، ترکیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.