اولین قسمت برنامه «دوباره زندگی» با هدف ایجاد یک جریان سالم خودشناسی و خلق یک جهان بینی نو، از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

سید علی سجادی تهیه کننده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «دوباره زندگی» برای اولین بار ساختار شکنی می‌کند و نسبت به دیگر برنامه‌ها متفاوت است چراکه جسورانه بدون هماهنگی زنگ خانه ها را می‌زند و درباره مرگ و زندگی صحبت می‌کند. 
 
وی ادامه داد: پروژه «دوباره زندگی» مجموعه مستندی است که با هدف ایجاد یک جریان سالم خودشناسی و خلق یک جهان بینی نو، به زندگی انسان رنگ و بویی تازه دهد. شاید این قدم، اولین گام مهم در این راه شگرف باشد و طبیعتا در طی مسیر نیازمند نقد و تجدید نظرهای مختلف گردد. این برنامه از سال 1388 در ایران کلید خورد. چنین رویکردی برای نخستین بار بود که در رسانه ملی ایران تولید و به نمایش درآمد.

سجادی تصریح کرد: هدف «دوباره زندگی» خلق نگاهی تازه است. نگاهی نو به درون خود، به کاخ درون! «دوباره زندگی» سعی می‌کند حقیقی‌ترین واقعیات زندگیمان را یادآور شود. شاید این یادآوری محرکی باشد برای بهتر شدن خودمان و دنیایمان. شاید کمکی کند تا هنگام مرگ فقط انسان هایی باشیم بی لباس... که بسیار بهتر از زنده بودن با لباس هایی است بی انسان!

وی اظهار داشت: مهمان اول این برنامه صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال است که وی را در یک موقعیت خاص قرار می دهیم که تصور نمی کند. اولویت ما برای مهمانان بیشتر مسولان هستند و از علاقمندان دعوت میکنم در سایت برنامه دوباره زندگی ثبت نام کنند تا بتوانیم با سوژه خود با آنها همراه باشیم.
 
سجادی خاطر نشان کرد: اولین برنامه دوباره زندگی ساعت 17:55 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. محمد صباغیان تدوینگر، مهدی شهسواری، محمد حاتمی و امین سروری فیلمبردارن، مهدی شهسواری صدابردار، مجید یحیایی دستیار کارگردان، مهدی زارع آهنگساز و معین سجادی خواننده تیتراژ از عوامل برنامه هستند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار