خواجوی:دونده ها دیگر با اتوبوس به ترکیه نمی روند

رئیس کمیته آموزش و عضو کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی گفت: سفر ملی پوشان به مسابقات ارزروم ترکیه با هواپیما انجام خواهد شد.

نعیما خواجوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص مخالفت برخی از ملی پوشان از سفر به مسابقات ارزروم ترکیه با اتوبوس اظهار داشت: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودم، قرار بر آن بود که دوندگان با هواپیما به تبریز بروند و از آنجا با یک اتوبوس تشریفاتی و مجهز و از طریق مرز بازرگان به سمت ارزروم حرکت کنند. برای این کار هماهنگی لازم با ارگان های مختلف انجام شده تا توقفی در مرز انجام نشود.
 
وی در خصوص مخالفت برخی ملی پوشان با این سفر و تمایل برای سفر هوایی گفت: مسیر هوایی به این شکل است که دوندگان باید به استانبول بروند و پس از پنج و شش ساعت توقف در فرودگاه، یک مسیر طولانی را با هواپیما به طرف ارزروم طی کنند. به هر حال قرار است سفر به ترکیه به جای اتوبوس با هواپیما انجام شود.

خواجوی در پایان یادآورشد: ما تلاش کردیم که سفر با هواپیما انجام شود و این کار نیز صورت خواهد گرفت. امیدواریم ملی پوشان نیز بتوانند جواب زحمات مسئولان را با کسب نتایج خوب بدهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار