تیم ملی واترپلو کشورمان برای شرکت در مسابقات جام تفلیس ساعاتی پیش عازم گرجستان شد.

تیم ملی واترپلو راهی گرجستان شدخبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگارانتیم ملی واترپلو کشورمان برای برگزاری چند دیدار در قالب تورنمنت جام تفلیس، به گرجستان سفر کرد. این تیم بعد از پایان لیگ 94 برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که آبان ماه در توکیو برگزار می شود، تمرینات پیوسته ای را زیر نظر الکساندر چیریچ انجام داد. 
وحید رضایی مربی تیم ملی واترپلو به خبرنگار ما گفت: تیم ملی برای حضور در تورنمنتی با نام جام تفلیس به گرجستان سفر می کند. در این تورنمنت دو تیم از گرجستان و تیم های ملی چین، قزاقستان و اسلواکی حضور خواهند داشت. در این جام تیم ما 5 دیدار انجام خواهد داد.  
رضایی درخصوص آخرین وضعیت تیم اظهار داشت: چند ماهی است به طور مستمر تمرینات را پی گرفته ایم. نقاط ضعف تیم را در مسابقات فوژان چین شناسایی کردیم و در این مدت به رفع آن اقدام کردیم. تغییر و رشد در تیم محسوس است. اما به عنوان مربی ترجیح می دهم درباره پیشرفت ها چیزی نگویم و به جای حرف با عملکرد خود رشد تیم را نشان دهیم زیرا چیزی که مردم و مسئولین انتظار دارند تنها نتیجه و مدال است. 

گفتنی است  الکساندر چیریچ (سرمربی) – وحید رضایی (مربی) – سیروس طاهریان (مدیر فنی تیم‌های ملی) به عنوان کادر فنی،امیر آذرخش داور و سجاد عبدی – امید لطف پور – سید محمدسعید میرمهدی – علی پیروزخواه   – امیرحسین خانی – حامد ملک خانبانان – مهدی یزدان خواه – امیرحسین رهبر – امین قویدل – محمدجواد عباسی – امیرحسین کیهانی – سهیل رستمیان – امیر دهداری به عنوان اعضای تیم ملی راهی گرجستان شدند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار