نشست مشترک هیاتدهای ورزشی شهرستان پیرانشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  نشست مشترک هیات های ورزشی شهرستان پیرانشهر با مدیرکل ورزش و جوانان استان   درمحل اتاق جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر برگزارگردید.

کمال بیدخ رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان پیرانشهرضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به ارائه گزارش کلی از عملکرد ورزشی سال 95 ومقایسه آن با مدت مشابه سال 94 نمود و برطبق آمارموجود،روندروبه رشد ورزش این شهرستان را یادآورشد.

بیدخ درادامه به طرح مشکلات عمومی ورزش شهرستان پرداخت و نبود خوابگاه ورزشی،وسیله ی ایاب وذهاب ورزشکاران اعزامی،سالن سقف کوتاه ووضعیت اماکن ورزشی به لحاظ احتیاج به تعمیرات عمرانی را مهمترین مشکلات پیش روی ورزشکاران در سال جاری برشمرد.

درادامه روسا و دبیران و نواب رئیس هیات های ورزشی مسائل و مشکلات حوزه ورزش بویره کمبود اعتبارات و فضاهای ورزشی را با مدیرکل ورزش و جوانان مطرح کردند.

دکترعبداله چمن گلی مدیرکل ورزش وجوانان استان آذربایجان غربی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت:اساس ورزش برمبنای دوستی و نزدیک کردن انسان ها به هم می باشد و نماد آنرا را پنج حلقه المپیک برشمرد که نشان از اتحاد پنج قاره می باشد و هدف ورزش نزدیک نمودن ملت ها وتمدن ها بهم است.

چمن گلی درادامه گفت:کسانی که می خواهند در عرصه ورزش موفق شوند باید درمیدان حضور داشته باشند و از همه مهمتر باید عشق به ورزش داشته باشند و عشق وعلاقه است که می تواند موجبات پیشرفت ورزش را بوجود آورد و کسانی که عشق وعلاقه به ورزش ندارند ودرمیادین حضور دارند بیشتر،زمان را ازدست می دهند و موفق نمی شوند.

چمن گلی در ادامه افزود: کسانی که نتوانند در هیات ها مشکلات خود را حل کنند نمی توانند موفق شوند و قهرمان پروری کنند.

چمن گلی با تاکید بر نقش آموزش در هیات های ورزشی افزود: هیات های ورزشی بیشتر در فکر مهندسی ورزش باشندوبا طراحی ورزش خوب بهره گیری بهتری از زمان و ظرفیت های موجود را داشته باشند.

چمن گلی همچنین از روسای هیات ها خواست که نسبت به برگزاری اردوهای تیم های ملی در پیرانشهر اهتمام ورزند ودر صورت توانایی روسای هیات و برنامه ریزی از سوی آنان و زیرساخت های لازم نسبت به هماهنگی های لازم در جذب مربیان طراز اول کشوربرای برگزاری دوره های دانش افزایی و اردوهای تیم های ملی قول اقدامات لازم انجام خواهد شد.

دکتر چمن گلی جهت حل پاره ای از مشکلات شهرستان از اختصاص مبالغی در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.