فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه تمام شهدای ما شاخص بوده‌اند، گفت: سبک زندگی و شهادت شهدا، روشنایی بخش راه و زندگی ما است.

سبک زندگی شهدا روشنایی‌بخش راه و زندگی ما است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛عبدالعظیم رضایی در نخستین نشست ستاد شهید «حاج رسول حیدری»، شهید شاخص استان در سال 95، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این ایام فرصتی طلایی است تا به طور خاص به خودسازی بپردازیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای گرامیداشت شهید «حیدری» افزود: زنده نگاه داشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نشر الگوهای انقلاب اسلامی و شهدای شاخص اقدامی در خور ستایش است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه تمام شهدای ما شاخص بوده‌اند، افزود: برخی از این شهدای بزرگوار الگوهایی برتر بوده‌اند که عملکرد ایشان، سبک زندگی و شهادتشان، روشنایی بخش راه و زندگی ما است.

وی بر تامل جوانان در احوالات این شهدای گرانقدر تاکید کرد و در خصوص شهید «رسول حیدری» گفت: از بدو ورود به شهرستان با نام این شهید بزرگوار آشنا شدم و به حق لازم بود نام ایشان در کنار سایر شهدای شاخص کشور گرامی داشته شود.

رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) بیان داشت: شهدای ما پیرو امامی بودند که جهانی می‌اندیشید و افق فکری ایشان فراتر از مرزهای جغرافیایی بود.

وی افزود: امام خمینی(ره)، نه به آب و خاک که به تعالی اسلام می‌اندیشید و مرزهای سیاسی و جغرافیایی فکرشان را محدود نمی‌کرد؛ شهدای ما نیز چنین بودند، چنان که این تکلیف طبیعی شهید «رسول حیدری» نبود که در بوسنی به مبارزه بپردازند و به شهادت نائل شوند، بلکه این اعتقاد راسخ شهید حیدری به دفاع از مظلوم در هرکجای عالم و لزوم جهاد در راه خدا بوده است که ایشان را به این راه رهنمون ساخت.

رضایی با قدردانی از همرزمان شهید «حیدری» نیز افزود: ارزش‌های سبک زندگی شهدا باید به شایستگی منتقل شوند و برای برنامه‌ها، بخصوص این برنامه خاص، اولویت ها با دقت ویژه تعریف شوند و تمام دست‌اندرکاران شهرستان ستاد را یاری کنند.

وی با بیان اینکه تمام ما وارث شهدایی هستیم که در خصوص آنها صحبت می کنیم، افزود: باید با اعتقاد حرکت کنیم و دلیل موفقیت حضرت امام(ره) نیز اخلاصشان بود و ماه مبارک رمضان فرصتی است تا بر این مسائل بیشتر بپردازیم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار