طرح کانون ورزشی برای دانش آموزان گلستانی اجرا می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:این طرح در دو بخش درون مدرسه ای و برون مدرسه ای در سال تحصیلی 95-94اجرا شد.

محمد بهشتی با اشاره به اینکه این طرح در حال حاضر هم اجرا می شود گفت:بیش از 36هزار دانش آموز در239کانون برون و درون مدرسه ای شرکت کردند همچنین از کل دانش آموزان استان 118 هزار نفر ذر المپیاد درون مدرسه ای شرکت کردند.


وی گفت:در مسابقات شهرستانی 35هزار نفر شرکت کردند که 3هزار و 300نفر به مرحله استانی راه یافتند که در مرحله پایانی مسابقات 360 نفر آنان موفق شدند به مرحله کشوری راه یابند.

معاون سلامت اموزش و پرورش استان ادامه داد:در مسابقات کانون درون مدرسه ای کشور  42 تیم  از استان با حضور360دانش آموز در 12رشته ورزشی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد:کانون ورزشی ضمن غنی سازی اوقات فراغت در جهت کسب توانایی،ایجاد شادابی،نشاط و استفاده بهینه از امکانات و فضاهای موجود استعداد یابی و مشارکت خانواده ها در استمرار جریان آموزشی و تربیتی در خارج از ساعات مدارس فعالیت می کند.

وی از دانش اموزان و والدین آنان خواست جهت اطلاع از زمان و مکان برگزاری کلاس های ورزشی این کانون به کارشناسان تربیت بدنی اداره اموزش و پرورش شهرستانها یا مجتمع های ورزشی آموزش و پرورش مراجعه کنند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.