سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از اخذ گواهینامه استاندارد نظام ساماندهی محیط کار توسط مدیرعامل این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی کمالی گفت: با تلاشهاي صورت گرفته در جهت ارتقاء سطح كيفي وظايف سازماني، این سازمان موفق به دريافت گواهینامه استاندارد نظام ساماندهی محیط کار شد که این امر نشان دهنده اعتقاد راسخ به كيفيت در انجام كار و فرآيند هاي سازماني می باشد.

وی وجود استاندارد را موجب افزایش کیفیت خدمات و نیز جلوگیری از سلیقه محوری در مجموعه مدیریت شهری بالاخص سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد عنوان و افزود: در غیاب استانداردها و معیارها و ضوابط، سلیقه هايی به میدان خواهند آمد که این پدیده موجب انحراف خط سیر اصولی و منطقی سازمان و نهایتاً آسیب ها و ضررهای احتمالی می شود.

سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد تصریح کرد: هفت سين اداري آغاز يك زندگي راحت، ايمن، زيبا و دوست داشتني براي همه افراد در محيط محسوب شده و زمينه ساز اجراي TQM در سازمانها به شمار مي رود که این امر پايه و اساس ارتقاي كيفيت و بهره وري سازمانها قلمداد مي شود.

کمالی اجراي نظام ساماندهی محیط کار را گامي مهم در راستاي كوتاهتر كردن مسير ارائه خدمات ، افزايش رضايتمندي مشتريان و افزايش بهره وري دانست و ابراز امیدواری کرد: با اخذ اين گواهينامه و ديگر استانداردها توسط اين مجموعه بيش از پيش شاهد افزايش كيفيت خدمات رساني، افزايش بهره وري و رضايت مندي ناوگان حمل و نقل بار درون شهری باشیم.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد نيز همواره توجه ويژه اي به پياده سازي كامل نظام آراستگي اداري نه بخاطر رقابت با ساير سازمانها و كسب رتبه در نظام بلكه در راستاي ايجاد يك محيط ايمن و دور از خطر، افزايش كارآيي، كيفيت و بهره وري در سازمان، حذف ضايعات ، پاكيزه كردن محيط كار برای ارتقاء روحيه كاركنان و نهايتاً ارتقاي رضايتمندي مراجعان را در پی دارد.

سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد با اشاره به کسب رتبه اول در میان کلیه سازمان ها و مجموعه های شهردار در دوره قبلی گفت: در اين دوره نيز كليه پرسنل سازمان حقيقتا با سعي و اهتمام فراوان در حفظ و نگهداري و بهبود آن از هيچ تلاشي فروگذار نكردند.

کمالی خاطرنشان کرد: نمایندگان مدیریت بهبود روشها، تشکیلات و آموزش شهرداری مشهد در دبیرخانه نظام آراستگی محیط کار با عنايت به تاكيد معاون برنامه ريزي و توسعه در خصوص پيگيري نتايج چهارمين مميزي نظام آراستگي محيط كار در سال 95 و همچنين دريافت نظرات و پيشنهادهاي مجموعه هاي شهرداري در خصوص نحوه ادامه فعاليت در سال جاري، به سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد مراجعه و اصل گواهینامه بین المللی نظام آراستگی محیط کار و گواهینامه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مدیرعامل سازمان اهدا کردند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار