مدیرعامل باشگاه مشهدبه حکم کمیته انضباطی اعتراض داریم.

علی  عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگارا جوان،  اظهارکرد: واقعا این رای برایم جالب است اطلاعات بعضی ها آنقدر دقیق است که مدیرعامل باشگاه را اشتباه گرفتند. در آن زمان محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه بود اما مرا محروم کردند.


وی افزود: این حکم در حالی صادر شده که داور مسابقه محمدرضا عباسی را تهدید به مرگ کرد اما آقایان زورشان فقط به ما می‌رسد. کمیته انضباطی منبع درآمدی برای فدراسیون و سازمان لیگ شده‌ است از یک طرف پول ما درمورد مسائل تبلیغات محیطی را نمی‌دهند و از طرف دیگر باشگاه را جریمه می‌کنند، که اگر احیانا پولی هم آمد به خاطر این بدهی ها کسر شود.

عباسی یادآور شد: ما را 20 میلیون جریمه کردند، 10 میلیون در دیدار مقابل ملوان که نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داده است ما در لیگ برتر باقی ماندیم و هوادارانمان حق خوشحالی هم نداشتند در طرف مقابل ملوان که شیشه شکستند و باعث ایجاد اختلال شدند 5 میلیون جریمه شدند، این اتفاقات در کمیته انضباطی جالب است. 

علی عباسی مدیرعامل جدید سیاه جامگان پسر مالک قبلی این باشگاه است که وی چند روزی است که به عنوان جانشین پدرش انتخاب شده است  و حالا کمیته انضباطی  به جای محرومیت محمد عباسی او را محروم کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار