یک روزنامه نگار عربستان، عملیات روز گذشته مبارزان فلسطینی در تل آویو را اقدامی تروریستی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "العالم"؛ "دحام بن طریف العنزی"، عضو هیئت مطبوعات عربستان و مسئول امور فرهنگی، ادبی و گفتگوی ملی رژیم سعودی، در حساب کاربری خود در توییتر، ضمن ابراز همدردی با صهیونیستهای غاصب و بیگناه توصیف کردن آن ها، نوشت: "عملیات تل اویو، عملیات تروریستی و وحشی گری بود؛ حمایت ما از فلسطین به این معنا نیست که کشتار شهروندان و بی گناهان را بپذیریم. به خانواده قربانیان تسلیت می گوئیم."

همدردی نویسنده سعودی با صهیونیست ها: عملیات تل آویو، اقدامی تروریستی بود+سند

ظاهرا این نویسنده و اهل رسانه سعودی چشمان خود را بر تمام جنایت های دامنه دار و روزانه رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطینی بسته است و نمی بیند که مردم بی پناه نوار غزه، در هشت سال گذشته به خاطر محاصره و تجاوزات رژیم صهیونیستی چه درد و رنجی را متحمل شده اند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که اخیرا، دیدارهای بسیاری میان مقامات سعودی و رژیم صهیونیستی به منظور عادی سازی روابط خود انجام شده و گزارش های متعدد از همکاری ریاض و تل آویو با یکدیگر حکایت دارد.

روز گذشته در پی تیراندازی دو جوان فلسطینی در شهر تل آویو نزدیک وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، ۴ صهیونیست به هلاکت رسیدند و گروه های مقاومت فلسطین از عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در شهر تل آویو تمجید کردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
کشتار مردم بی گناه یمن نماد عینی ترورریسم دولتی است که ال سعود پلید صهیونیست انجام می دهد .
ترور صهیونیست های اشغالگر عین جهاد در راه خدا و بیرون راندن اشغالگران از دارالاسلام است .
آل سعود شاخه عربی صهیونیزم است .
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۰۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
خاک توی سر شما بی غیرتها که کشته شدن مسلمانها مثل مردم یمن عراق وافغانستان وسوریه و....شمارا تکان نمی دهد ان وقت ابراز تاسف برای صهیونیستها می کنید.
آخرین اخبار