کانال تلگرامی بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری روایت جالبی از درخواست مادر سپهبد صدری از استاد مطهری به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منزل سپهبد صدری رئیس شهربانی رژیم گذشته -که در روزهای پس از پیروزی انقلاب دستگیر شد- روبروی منزل استاد بود. روزی در همان ایام، زنگ منزل استاد به صدا در آمد. همین که شهید مطهری در را باز کرد، مادر 90 ساله سپهبد صدری، خودش را روی پای ایشان انداخت و با حالت التماس گفت: حکم اعدام پسرم را داده اند. نمی گویم اعدامش نکنند. از شما می خواهم این درخواست من را به امام خمینی برسانید که من چند صباح دیگری بیشتر زنده نیستم. پسرم را پس از مرگ من اعدام کنند.

استاد شهید چون به پیرزن قول داده بود تصمیم داشت این درخواست را با امام مطرح کند. ایشان صبح روز بعد با اتوبوس عازم قم بود که در راه، خبر اعدام سپهبد صدری را از اخبار رادیو شنید.



"بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری" کانال رسمی خود را در تلگرام راه‌اندازی کرده است که مطالب مفید و کاربردی از استاد شهید را در قالبهای متنوع منتشر می کند.

در کنار فعالیت این کانال با بیش از 28 هزار عضو به زبان فارسی، دو کانال دیگر بنیاد شهید مطهری منتخباتی از این کانال را به زبان های عربی و انگلیسی بازنشر می کنند که لینک آنها در بخش اطلاعات کانال فارسی بنیاد موجود است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.