چند روزی است که تدوین فیلم کوتاه «کروکی» توسط سیامک مهماندوست آغاز شده و عوامل در تلاش هستند تا این فیلم را هر چه سریعتر جهت شرکت در چند جشنواره داخلی آماده کنند.

تدوین فیلم کوتاه «کروکی» آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روزی است که تدوین فیلم کوتاه «کروکی» توسط سیامک مهماندوست آغاز شده و عوامل در تلاش هستند تا این فیلم را هر چه سریعتر جهت شرکت در چند جشنواره داخلی و خارجی از جمله جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشن خانه سینما آماده کنند. 

پیش تولید این فیلم از اوایل اردیبهشت آغاز شده بود و فیلمبرداری آن در 6 جلسه توسط حسن پویا انجام گرفته است. «کروکی» ششمین تجربه کوتاه جمشید عبداللهی است که فیلمنامه آن را مهدی تراب بیگی نوشته است که پیش از این فیلمنامه فیلم سینمایی «انارهای نارس» را نگاشته بود. داستان فیلم درباره زوج جوانی است که در آستانه جدایی از یکدیگر مجبور میشوند در مراسم عروسی یکی از دوستان‌شان شرکت کنند. سارا منجزی و هادی دیباجی ایفاگر شخصیت های اصلی این داستان هستند که برای اولین بار در این فیلم همبازی شدند. 

لیست عوامل این فیلم عبارتند از: 

تهیه کننده و کارگردان: جمشید عبداللهی، نویسنده فیلمنامه: مهدی تراب بیگی (بر اساس طرحی از جمشید عبداللهی)، مدیر فیلمبرداری:حسن پویا، مدیرصدابرداری: سعید بجنوردی، تدوین: سیامک مهماندوست، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، مدیر تولید و طراح گریم: علیرضا باقربیگی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: محمدعلی خبیر، عکاس پشت‌صحنه: فتاح ذینوری، گروه فیلمبرداری: محمد نادر، امیر متقی، بهادر مافی، دستیار دوم کارگردان: ایمان سلگی، منشی صحنه: مهسا شجاع، دستیار صحنه و لباس: اقبال امین خاکی، دستیار صدابردار: محسن نانکلی، مجری گریم: فرزانه اسماعیلی، تدارکات: علی احمدی پور، بازیگران: سارا منجزی و هادی دیباجی.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار