فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه اعلام کرد نیروهای مسلح عراقی در عملیات ضد تروریستهای داعش، به سه کیلومتری مرکز این شهر رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، سرلشکر ستاد عبدالوهاب ساعدی -- فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه -- اعلام کرد نیروهای مسلح عراقی در عملیات ضد تروریستهای داعش، به سه کیلومتری مرکز این شهر در استان الانبار رسیدند. 

بر این اساس، ساعدی درباره ادامه عملیات آزادسازی فلوجه گفت: این عملیات ادامه دارد و هیچ نوع کندی یا توقفی در این عملیات وجود ندارد. تروریست های داعش چند خط دفاعی برای خود در اطراف فلوجه ایجاد کرده اند تا نبردها در خارج مرکز این شهر باشد. یگان های عراقی تاکنون چهار خط دفاعی دشمن را منهدم کرده و وارد شهر فلوجه شده اند. این نیروها از مرکز شهر فلوجه حدود سه کیلومتر فاصله دارند. 

ساعدی افزود: در چند روز آینده فلوجه از داعش پاکسازی خواهد شد. مسئله مهم آن است که ما به زودی به مرکز شهر فلوجه خواهیم رسید. فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در آغاز عملیات فلوجه، ماموریت های هر یک از نیروها را تعیین کرد. ماموریت یورش به شهر فلوجه محدود به نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم، پلیس فدرال و یگان های ارتش است.

 وی خاطر نشان کرد: در هر یک از خطوط دفاعی داعش در اطراف فلوجه، تونل هایی منهدم شد و نیروهای ما به جنوب شهر فلوجه و خیابان اربعین رسیدند. ما می دانیم که داعش در داخل شهر فلوجه هم تونل هایی دارد که این تونل ها هم منهدم خواهد شد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار