به منظور سند توسعه شهرستانها ، اردیبهشت امسال اولویت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های مهاباد و خوی ، تهیه ، تدوین و احصاء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت : علاوه بر آن پیگیری ، مکاتبه و ارسال خلاصه طرح‌های اولویت‌دار سرمایه‌گذاری به منظور جذب سرمایه‌گذار از نهادها وارگان‌های ذیربط در این مدت صورت گرفت.

وی از تهیه طرح‌های اولویت‌دار به دو زبان انگلیسی و فارسی خبر داد و تصریح کرد : این اقدام به منظور طرح در کمیته‌های سرمایه‌گذاری خارجی وزارت متبوع و کمیته پیگیری امور همکاری‌ها سرمایه‌گذاری با ترکیه انجام شد.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات حوزه برنامه ریزی هم گفت : در این زمینه برنامه توسعه صنعتی ، معدنی و تجاری و سرمایه‌گذاری برای شهرستان‌های مهاباد و خوی تدوین شده است.

ضربی گفت : در سال جاری تهیه چارچوب برنامه ششم توسعه در زیربخش‌های صنعت، معدن، بازرگانی داخلی و تجارت خارجی و نیز بررسی ساختار تدوین برنامه ششم توسعه استان و الزامات آن و علاوه بر آن تدوین چارچوب اولیه متناسب با برنامه ششم کشوری پیش‌بینی شد.

بگفته رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اردیبهشت امسال پیش نویس برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان نیز تهیه و پیش بینی شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.