همزمان با ماه مبارک رمضان، دیجی‌کالا کمپین بزرگ به ‌رنگ مهربانی را برگزار می‌کند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیجی‌کالا؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان کمپین خیرخواهانه‌ای تحت عنوان به رنگ مهربانی را آغاز کرده است. در این کمپین حمایتی، تعدادی از کالاها در قالب جشنواره به رنگ مهربانی به فروش می‌رسند و ۵٪ از مجموع فروش هر هفته ماه رمضان به  یک انجمن خصوصی که به واسطه کمک‌های مردمی اداره می‌شود، اهدا می‌گردد. به این ترتیب تا پایان ماه مبارک رمضان چهار انجمن یا مجموعه خصوصی که با حمایت افراد نیکوکار افراد خاص را تحت پوشش دارند، مورد حمایت فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا قرار می‌گیرند. جهت مشارکت افراد بیشتر در این فعالیت خیرخواهانه، محصولات موجود در فروش ویژه به رنگ مهربانی هر سه روز یک‌بار تجدید شده و کاربران می‌توانند تنوع بیشتری از کالا را برای خرید انتخاب کنند.


آغاز کمپین خیرخواهانه دیجی‌کالا از امروز

لازم به ذکر است، عواید حاصل از فروش محصولات در هفته اول ماه مبارک رمضان، به انجمن دیابت گابریک اختصاص می‌یابد. انجمن دیابت گابریک حدود صدهزار نفر از افراد دیابتی کشور را تحت پوشش خود دارد و فعالیت‌های ویژه‌ای در راستای بهبود شرایط کودکان دیابتی انجام می‌دهد.

برای اطلاع بیشتر از فعالیت‌ها وآشنایی با انجمن‌های تحت حمایت دیجی‌کالا در ماه مبارک رمضان، از امروز تا پایان ماه مبارک اخبار به رنگ مهربانی را از کانال تلگرام، اینستاگرام و دیجی‌کالا مگ پیگیری کند و به سهم خود در این فعالیت انسان دوستانه شریک شوید.


منبع : pr
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.