۹ هزار هکتار از اراضی شهرستان مهاباد زیرپوشش آبیاری نوین قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارزان جوان از مهاباد ، نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت : ۹ هزار هکتار از اراضی این شهرستان ، زیر پوشش آبیاری نوین قرار می گیرد و اعتبارات مربوط به آن را هم وزارت جهاد کشاورزی تامین می‌کند.

جلال محمودزاده با اشاره به دستاوردهای سفر هیئت دولت به شهرستان مهاباد اظهار داشت : در این خصوص ، معاون وزیر جهاد کشاورزی دستور داد 9 هزار هکتار از اراضی شهرستان مهاباد زیر پوشش آبیاری تحت فشار قرار بگیرد و برای تامین اعتبارات آن نیز قول مساعد داد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت : این طرح باید در طول سه تا چهار سال آینده اجرایی شود چون استفاده از روش‌های نوین آبیاری سبب صرفه‌جویی در مصرف آب و کمک به احیای دریاچه ارومیه به ویژه در حوضه آبریز آن می‌شود.

محمودزاده اضافه کرد : در سفر رییس جمهور به شهرستان مهاباد ، اعتباراتی هم برای صرف در بخش بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش و راه روستایی اختصاص یافت که با تامین این اعتبارات ، بسیاری از مشکلات این شهرستان برطرف می‌شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مهاباد تنها یک بیمارستان فرسوده وجود دارد که به تنهایی پاسخگوی نیاز بیماران نیست افزود : هم‌اکنون بیمارستان امام خمینی ، تنها بیمارستان این شهرستان با مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی روبروست.

محمودزاده با تأکیدبراینکه شهرستان مهاباد به احداث یک بیمارستان جدیدنیازمبرم دارداظهار داشت:درسال90وزیروقت قول ساخت بیمارستان370 تختخوابی رابه مردم مهابادداده بودکه عملیاتی نشد اما پس از سفر رییس جمهور به شهر مهاباد،آقای روحانی دستور پیگیری داد که امید است بزودی شاهد آغاز ساخت مرکز درمانی جدید در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.