مسؤول استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه یاسوج تا 30 خردادماه جاری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام قاسم مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت‌الله اظهار کرد: یکی از برکات این است که در این ایام برنامه‌های مختلف فرهنگی برای خودسازی و درک معارف توسط دستگاه‌های مختلف برگزار شود.
 
مسؤول استانی دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مهم‌ترین جاهایی که باید برنامه‌های این چنین برگزار شود دانشگاه‌ها هستند.
 
وی گفت: در دانشگاه‌ها هم در حوزه اساتید و هم دانشجویان چنین برنامه‌هایی در کنار تحصیل و تدریس علم می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.
 
مقدم بیان کرد: در همه ماه‌های سال برنامه‌های مختلف فرهنگی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود که در ماه مبارک رمضان باید برنامه‌هایی که با برنامه‌های دینی همراه باشد در برگزاری برنامه‌های فرهنگی لحاظ شود.
 
این مسؤول گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه ضیافت اندیشه را نیز برای اساتید دانشگاه‌ برگزار می‌کنیم که همه ساله با استقبال خوب اساتید و همراهی آن‌ها روبرو هستیم.
 
مقدم با بیان این که برای پنجمین سال است که چنین برنامه‌هایی در ماه مبارک رمضان را در دانشگاه‌ و برای اساتید داریم تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه دست‌اندرکاران و به خصوص حضور اساتید برنامه‌های ضیافت اندیشه امسال ما پربارتر از هر سال باشد.
 
وی از برنامه‌ریزی قبلی برای برگزاری این طرح خبر داد و گفت: سعی بر این بوده امسال برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه اساتید در استان با کیفیت بیشتر و بهتری برگزار شود.
 
 مقدم بیان کرد: این طرح با عنوان دانش‌افزایی و برای ایجاد تعامل و همکاری مثبت علمی میان اساتید برگزار می‌شود که تاریخ آن از امروز تا روز 30 خردادماه است.
 
وی به مهمان ویژه این طرح در استان اشاره کرد و گفت: دکتر قدیری ابیانه از کارشناسان کشور در مسائل مختلف از جمله در حوزه فرهنگ مهمان ویژه دانشگاه خواهند بود.
 
مسؤول دفتر استانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان با تأکید بر این که در این طرح به دنبال پیوند هر چه بیشتر و تعامل میان اساتید در رشته‌های مختلف هستیم تصریح کرد: یکی از برکات ماه مبارک رمضان ایجاد فرصت‌های این چنینی برای تعالی دانشگاه‌ها در کشور و در این استان است.
 
انتهای پیام/ف - س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.