رئیس نظارت بر بهداشت دامپزشکی استان لرستان گفت: ۱۲ اکیپ ثابت و ۱۵ اکیپ سیار در ماه مبارک رمضان بر عرضه فرآورده‌ای خام دامی استان لرستان نظارت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شفیعیان در رابطه با نظارت بر عرضه فرآورده‌ای خام دامی در ماه رمضان افزود: طرح ویژه نظارت بر عرضه فرآورده‌ای دامی از 16 خردادماه آغازشده و تا 19 تیرماه ادامه دارد.

وی گفت: به‌ منظور سلامت مصرف‌کنندگان همگام با سراسر کشور در لرستان نیز اقدام به تشدید، کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌ای خامی دامی شده است.

رئیس نظارت بر بهداشت دامپزشکی لرستان افزود: در ماه مبارک رمضان، تمام مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراکز توزیع، خودروهای ویژه حمل این فرآورده‌ها و کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری، کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی در سطح استان تحت کنترل و نظارت ویژه قرار گرفته و به‌طور مستمر بازرسی می‌شوند.

وی گفت: در این طرح 12 اکیپ ثابت، 15 اکیپ سیار و 43 کارشناس در سطح استان کار نظارت را انجام می‌دهند.

شفیعیان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره تلفن 23 - 33303022 (اداره دامپزشکی لرستان) و در شهرستان‌ها به اداره‌های دامپزشکی اطلاع داده تا اقدام لازم به عمل آید.

انتهی پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.