نفرین یک سناتور جمهوری‌خواه علیه اوباما با واکنش تند دموکرات‌ها مواجه شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست، سناتور «دیوید پرود» - نماینده جمهوری‌خواه ایالت جورجیا در سنای آمریکا – به دلیل نفرین کردن باراک اوباما – رئیس جمهور آمریکا – به شدت مورد انتقاد سناتورهای دموکرات قرار گرفت.

وی که یکی از معدود جمهوری‌خواهانی است که از ابتدا از نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرده است، روز جمعه در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه "ائتلاف دین و آزادی" گفت: "به نظرم ما باید در اینجا برای کشورمان، برای رهبرانمان و حتی برای رئیس‌جمهورمان دعا کنیم."

وی ادامه داد: "بله، ما باید برای باراک اوباما هم دعا کنیم؛ اما باید برای او کمی خاص‌تر دعا کنیم. یعنی دعا کنیم که روزهای باقیمانده او کم شود و فرد دیگری جای او را بگیرد."

نفرین سناتور جمهوری‌خواه در حق اوباما / باشد که فرزندان او یتیم و همسرش بیوه شود! + تصاویر

پرود که به نظر می‌رسید در حال مزاح است در ادامه با لحنی جدی به تکرار بخشی از نفرین‌های ذکرشده در انجیل [علیه دشمنان مسیح] پرداخت و گفت: "باشد که فرزندانش یتیم و همسرش بیوه شود. باشد که فرزندانش پس از او سرگردان شوند و روزی خود را در میان مخروبه‌ها جستجو کنند. باشد که ظالمان دارایی‌های او را مصادره و بیگانگان در کارش خلل ایجاد کنند. باشد که کسی به او رحم نکند و فرزندان یتیمش نیز پس از او مورد لطف و مهربانی کسی قرار نگیرند!"

نفرین سناتور جمهوری‌خواه در حق اوباما / باشد که فرزندان او یتیم و همسرش بیوه شود! + تصاویر

پس از انتشار سریع اظهارات پرود در شبکه‌های اجتماعی، دفتر سناتور «هری رید» – رئیس فراکسیون اقلیت مجلس سنا – با انتشار بیانیه‌ای، این سخنان را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: "اگر جمهوری‌خواهان هنوز درباره نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مردد هستند، بهتر است به کنفرانس ائتلاف دین و آزادی نگاه کنند و ببینند چگونه یک سناتور جمهوری‌خواهِ حامی ترامپ خواستار مرگ رئیس جمهور آمریکا می‌شود و رئیس فراکسیون جمهوری‌خواهان مجلس سنا نیز بدون اینکه سخنان او را محکوم کند او را در این کنفرانس همراهی می‌کند."

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
خیلی جالب اونا هم به نفرین اعتقاد دارند
ما فکر می کردیم نفرین فقط تو کشور های آسیایی کاربرد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
نفرینش در حق خودش می گیره.
آخرین اخبار