مراسم هفتمین روز شهادت جهانگیر جعفری نیا، شهید مدافع حرم فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اعلام این خبر گفت: مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت جهانگیر جعفری نیا، شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) فردا در رشت برگزار می شود.

سرهنگ علی پاسخی با بیان اینکه این مراسم ساعت 17 فردا (یکشنبه 23خرداد ماه) در مهدیه رشت برگزار می شود، افزود: آئین هفتمین روز شهادت جهانگیر جعفری نیا، شهید گیلانی مدافع حرم اهل بیت (ع) از ساعت 17 تا 19 فردا با سخنرانی سردار ابراهیم کمال آبادی، از فرماندهان قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) و مداحی محمد پوراسماعیلی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهید جهانگیر جعفری نیا، بعد از شهید جواد دوربین، دومین شهید مدافع حرم از شهرستان انزلی است که در حین ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.
شهید جهانگیر جعفری نیا، از جانبازان آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه بود که جمعه 14خرداد ماه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به فیض شهادت رسید.
پیکر این شهید مدافع حرم، دوشنبه 17خرداد ماه در زادگاهش روستای طالب آباد شهرستان ساحلی انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان به خاک سپرده شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.