نعمت زاده گفت: با کمک و همت مسئولان، خواف به عسلویه ثانی تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس نعمت زاده در مراسم افتتاح شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان در منطقه خواف، گفت: در عسلویه، با دست خالی، شرایط و فضایی را فراهم کردیم که سرمایه گذار داخلی و خارجی، حضور پیدا کردند، در این منطقه نیز با کمک و همت مسئولان، در فضایی آرام، خواف به عسلویه ثانی، بدل خواهد شد.

وی با بیان اینکه خواف نیازمند افزایش امکانات است، خطاب به فرماندار و نماینده مردم این شهر افزود: اگر به دنبال احیاء این منطقه هستید، همگی باید در تأمین زیرساختها و چرخیدن چرخ صنعت این منطقه کمک کنید که به تبع آن دانش، اشتغال و تولید را نیز شاهد خواهیم بود.

نعمت زاده افزود: علیرغم تعطیلی معادن سنگ آهن در کشورهای بزرگ دنیا همچون، استرالیا و بزریل و چین، این معدن تعطیل نشد و با روندی آهسته بکار خود ادامه داد.

وی همچنین یکی از وظایف بنگاه های صنعتی را انجام فعالیتهای اجتماعی خواند و افزود: شرکت احیاء سپاهان در کنار کار معدنی خود، 30 هکتار از تپه های باطله را به ایجاد فضای سبز اختصاص داده و علیرغم مشکل کم آبی، گیاهانی را که تنها دو سال نیاز به آبیاری دارند، به عمل آورده است.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.