استاندار قم با بيان اينكه مردم ركن اساسي در توسعه و پيشرفت كشور هستند ارائه ي آگاهي هاي لازم به مردم در زمينه ي اقتصاد مقاومتي را مورد تاكيد قرار داد و اظهار كرد: اقتصاد مقاومتي بايد به گفتمان رايج در جامعه مبدل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه شوراي معاونين استانداري قم طي سخناني لزوم بسترسازي مناسب براي تحقق اقتصاد مقاومتي را مورد تاكيد قرار داد.

استاندار قم با بيان اينكه مردم ركن اساسي در توسعه و پيشرفت كشور هستند، ارائه ي آگاهي هاي لازم به مردم در زمينه ي اقتصاد مقاومتي را به عنوان وظيفه ي مهم دولت مورد توجه قرار داد و افزود: اقتصاد مقاومتي بايد از شعار سال به گفتمان رايج در سطح كشور و استان قم مبدل گردد.

صادقي نقش رسانه ها در گفتمان سازي اقتصاد مقاومتي را بسيار موثر دانست و تصريح كرد: ترقي و توسعه ي فرهنگي پيش زمينه ي رشد و بالندگي در زمينه ي اقتصاد مي باشد.

نماينده عالي دولت در استان همچنين با اشاره به منابع و ظرفيت هاي موجود در استان قم، بهره وري در استفاده از اين ظرفيت ها را در راستاي اعتلاي استان موثر توصيف كرد و گفت: مسئولان دولتي بايد از كمترين امكانات نهايت استفاده را بنمايند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار